X Натисніть на номер, щоб зателефонувати

Оформлення права власності на землю і нерухомість

Право власності на нерухомість вимагає оформлення в усіх випадках. Процедура проводиться без будь-яких чітких обмежень за винятком тих, які прописані в українському законодавстві.

У випадку з новобудовами оформлення має на увазі процедуру державної реєстрації та видачу свідоцтва юридичній або фізичній особі. Займатися їм повинні кваліфіковані фахівці в області земельного права. Як правило, оформлення проводиться за заявою підрядника і вимагає наявності певних документів:

  • Підтвердження того, що заявник має право на будівництво того чи іншого об’єкту на зазначеній ділянці.
  • Документи про здачу в експлуатацію будови або земельної ділянки.
  • Техпаспорт майбутнього або існуючого об’єкту.
  • Документ про присвоєння особистої поштової адреси.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Після отримання всієї документації державний реєстратор починає її перевірку. Для того щоб уникнути проблем, всі документи повинні бути складені кваліфікованими юристами. Якщо у реєстратора немає претензій, процес триває. Для нових об’єктів створюється новий розділ в реєстрі, куди буде з часом вноситися вся інформація про будівництво.

Тільки після отримання свідоцтва заявник стає власником майна відповідно до українського законодавства. Будівництво ж вважається завершеним. Важливо заздалегідь підготувати весь пакет необхідних документів і отримати консультації у юристів, так як на останніх етапах вирішити всі бюрократичні питання буде важко.

Отримати безкоштовну консультацію