X Натисніть на номер, щоб зателефонувати

Оцінка земли

У житті часто виникає необхідність зробити грошову оцінку землі – встановити її реальну ринкову вартість. Грошова оцінка землі (м Харків і обл.) проводиться, наприклад, з такими цілями:

  • для оформлення земельної ділянки в оренду, страхування, передачу в заставу, внесення в статутний фонд компанії та ін.;
  • при реорганізації, ліквідації або банкрутстві підприємства;
  • під час приватизації земельних ділянок;
  • при пошуку оптимально вигідного банківського кредиту під заставу землі;
  • для купівлі/продажу землі на максимально вигідних умовах;
  • для прийняття економічно обґрунтованого управлінського рішення при проведенні різних ділових операцій;
  • в бухгалтерському обліку;
  • для зниження фінансових ризиків при кредитуванні;
  • при порушенні майнових прав та встановлення розміру завданих збитків;
  • для отримання документального підтвердження (звіту з оцінки землі), яке має юридичну силу як в рамках судового провадження, так і при здійсненні угоди.

Це далеко не повний перелік ситуацій та завдань, коли може знадобитися грошова оцінка землі.

Послуги з оцінки земельної ділянки

Ми пропонуємо свої послуги по експертній оцінці землі і з нормативної грошової оцінки землі.

Експертна оцінка землі (м Харків і обл.) здійснюється в наступних випадках:

  • при операціях з купівлі / продажу земельних ділянок;
  •  для пред’явлення в суді;
  • при оформленні або продовження договору застави;
  • для внесення земельних ділянок до статутного фонду підприємства;
  • для інших цілей, які передбачені чинним законодавством.

Варто врахувати, що експертна грошова оцінка земельних ділянок з метою викупу передбачає обов’язкову державну експертизу.

Для експертної оцінки фізичні особи повинні надати пакет певних документів:

  • копія паспорта власника ділянки;
  • копія індивідуального податкового номеру;
  • копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку (державний акт, договір купівлі / продажу, рішення суду);
  • технічний паспорт на будинок (якщо він є).
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Нормативна грошова оцінка землі (м Харків і обл.) здійснюється в наступних випадках:

  • для встановлення державного мита при спадкуванні, міни та даруванні земельних ділянок згідно із законом;
  • при визначенні розміру земельного податку;
  • при визначенні розміру земельного податку для вбудованих приміщень;
  • при визначенні розміру орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній та комунальній власності.

Для нормативної грошової оцінки юридичні особи повинні надати кілька документів:

  • завірену печаткою копію Статуту;
  • копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (в 2 примірниках, завірених печаткою);
  • копію довідки з Управління статистики (в 2 примірниках, завірених печаткою).

Залежно від етапу оформлення права на землю також надаються:

  • копія договору оренди (або Акт на постійне використання земельної ділянки);
  • акт встановлення меж ділянки;
  • висновки Управління земельних ресурсів та Містобудування та архітектури – титульний лист проекту відведення або технічної документації;
  • кадастровий план;
  • облікова картка;
  • cвідоцтво платника ПДВ.

Ми працюємо в м.Харків та в Харківсьій області.

Детальну інформацію можна дізнатися за телефонами, вказаними в контактах

Отримати безкоштовну консультацію