Оцінка нерухомості та інших видів майна може знадобитися при поділі спадщини, продажу квартири або будинку та в інших ситуаціях. Результатом роботи в даному випадку є звіт про оцінку, який виступає в ролі основного документу для подальших продажу або приватизації.
Зміст звіту про оцінку регламентовано законодавством України і має на увазі вказівку всіх параметрів, якими керувалися фахівці. Обсяг такого документу не може бути менше 20 листів навіть у разі, якщо мова йде не про нерухомість. Варто пам’ятати, що для проведення оцінки майна можуть знадобитися дозволи.
Розглянемо документи, якими повинні розташовувати фахівці з оцінки майна:
- Свідоцтво про підвищення кваліфікації.
- Свідоцтво про наявність оцінювача в ФДМ України.
- Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності.
- Кваліфікаційне свідоцтво.
Подібна послуга надається також в сервісах з продажу нерухомості, але вони не можуть гарантувати отриманий результат, так як оцінка в даному випадку проводиться неофіційно. Досвідчений фахівець зможе відразу позначити орієнтири, на які слід розраховувати, після чого викладе все на законному рівні, керуючись всіма постановами і правилами.
У перелік послуг оцінювачів може входити навіть оцінка антикваріату, але багато фірм намагаються не займатися подібним видом діяльності. По завершенню процесу результат можна завірити у нотаріуса для того, щоб в подальшому при продажу або передачі майна не виникло ніяких питань.