X Натисніть на номер, щоб зателефонувати
Наші послуги
получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

У житті часто виникає необхідність зробити грошову оцінку землі – встановити її реальну ринкову вартість. Грошова оцінка землі (м Харків і обл.) проводиться, наприклад, з такими цілями:

  • для оформлення земельної ділянки в оренду, страхування, передачу в заставу, внесення в статутний фонд компанії та ін.;
  • при реорганізації, ліквідації або банкрутстві підприємства;
  • під час приватизації земельних ділянок;
  • при пошуку оптимально вигідного банківського кредиту під заставу землі;
  • для купівлі/продажу землі на максимально вигідних умовах;
  • для прийняття економічно обґрунтованого управлінського рішення при проведенні різних ділових операцій;
  • в бухгалтерському обліку;
  • для зниження фінансових ризиків при кредитуванні;
  • при порушенні майнових прав та встановлення розміру завданих збитків;
  • для отримання документального підтвердження (звіту з оцінки землі), яке має юридичну силу як в рамках судового провадження, так і при здійсненні угоди.

Це далеко не повний перелік ситуацій та завдань, коли може знадобитися грошова оцінка землі.

Послуги з оцінки земельної ділянки

Ми пропонуємо свої послуги по експертній оцінці землі і з нормативної грошової оцінки землі.

Експертна оцінка землі (м Харків і обл.) здійснюється в наступних випадках:

  • при операціях з купівлі / продажу земельних ділянок;
  •  для пред’явлення в суді;
  • при оформленні або продовження договору застави;
  • для внесення земельних ділянок до статутного фонду підприємства;
  • для інших цілей, які передбачені чинним законодавством.

Варто врахувати, що експертна грошова оцінка земельних ділянок з метою викупу передбачає обов’язкову державну експертизу.

Для експертної оцінки фізичні особи повинні надати пакет певних документів:

  • копія паспорта власника ділянки;
  • копія індивідуального податкового номеру;
  • копії правовстановлюючих документів на земельну ділянку (державний акт, договір купівлі / продажу, рішення суду);
  • технічний паспорт на будинок (якщо він є).
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Нормативна грошова оцінка землі (м Харків і обл.) здійснюється в наступних випадках:

  • для встановлення державного мита при спадкуванні, міни та даруванні земельних ділянок згідно із законом;
  • при визначенні розміру земельного податку;
  • при визначенні розміру земельного податку для вбудованих приміщень;
  • при визначенні розміру орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній та комунальній власності.

Для нормативної грошової оцінки юридичні особи повинні надати кілька документів:

  • завірену печаткою копію Статуту;
  • копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (в 2 примірниках, завірених печаткою);
  • копію довідки з Управління статистики (в 2 примірниках, завірених печаткою).

Залежно від етапу оформлення права на землю також надаються:

  • копія договору оренди (або Акт на постійне використання земельної ділянки);
  • акт встановлення меж ділянки;
  • висновки Управління земельних ресурсів та Містобудування та архітектури – титульний лист проекту відведення або технічної документації;
  • кадастровий план;
  • облікова картка;
  • cвідоцтво платника ПДВ.

Ми працюємо в м.Харків та в Харківсьій області.

Детальну інформацію можна дізнатися за телефонами, вказаними в контактах

Незважаючи на відносно нестабільну ситуацію ринку нерухомості в Україні, земельні території користуються великим попитом в якості інвестицій валюти, що постійно міняє свій курс. Перед придбанням тієї чи іншої ділянки проводиться експертна оцінка землі, за результатами якої визначається сума угоди.

Розглянемо фактори, які можуть вплинути на кінцеву вартість тієї чи іншої ділянки:

  • Кількість і співвідношення попиту і пропозиції на ринку нерухомості на момент укладання угоди.
  • Особливості територіального знаходження ділянки. Важливу роль відіграє наявність засобів комунікації та інфраструктури.
  • Зовнішній вигляд. У нашому випадку може розглядатися навіть екологічний стан в місті або іншому населеному пункті.
  • Кількість минулих власників.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Фахівець також може встановити попит території на ринку і оцінити її придатність для здачі в оренду і отримання комерційної вигоди. Також враховуються цілі покупця, який може побудувати на ділянці магазин або інший комерційний об’єкт, що також позначиться на вартості.

Аналіз і оцінка землі діляться на кілька типів. Найпоширенішим з них є прибутковий. Фахівці вважають суму коштів, яка може бути зароблена на даній території при використанні її в комерційних цілях. Також застосовується порівняльна методика, в якій можна керуватися аналогічними прикладами.

Нормативна оцінка землі проводиться для визначення земельного податку та загальної кількості витрат від доходу тієї чи іншої ділянки. Подібна процедура дозволяє спростити процес роботи підприємств в даній сфері і стимулювати раціональне застосування і охорону земельного фонду країни або окремої території.

Процес нормативної оцінки землі чітко описаний в законодавства і має на увазі використання норм, стандартів і правил, єдиних для всіх території України. Далі розглянемо ситуації, в яких оцінка є обов’язковою.

  • У межах населених пунктів – не рідше одного разу в 5-7 років.
  • За межами населених пунктів – не рідше 5-7 років, а в місцях не господарського значення – раз в 7-10 років.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Оцінка землі проводиться кваліфікованими фахівцями, визначаючись поруч нормативної документації:

  • Методикою оцінки замели в населених пунктах і на територіях сільськогосподарського значення.
  • Методикою оцінки території несільськогосподарського призначення.
  • Порядком проведення оцінки земель усіх типів.
  • Також є ряд нормативів по оцінці земель в межах міст та інших населених пунктів.

Варто розглянути ситуації, при яких потрібна обов’язкова оцінка землі:

  1. Спадщина, передача землі під заставу, оформлення власності на ту чи іншу територію.
  2.  Дарування, продаж або купівля ділянки.
  3. Визначення ставки податку.
  4. Розрахунок вартості засобів виробництва і розміру внесків до фондів об’єднань, товариств і кооперативів.

Оцінка нерухомості та інших видів майна може знадобитися при поділі спадщини, продажу квартири або будинку та в інших ситуаціях. Результатом роботи в даному випадку є звіт про оцінку, який виступає в ролі основного документу для подальших продажу або приватизації.

Зміст звіту про оцінку регламентовано законодавством України і має на увазі вказівку всіх параметрів, якими керувалися фахівці. Обсяг такого документу не може бути менше 20 листів навіть у разі, якщо мова йде не про нерухомість. Варто пам’ятати, що для проведення оцінки майна можуть знадобитися дозволи.

Розглянемо документи, якими повинні розташовувати фахівці з оцінки майна:

  • Свідоцтво про підвищення кваліфікації.
  • Свідоцтво про наявність оцінювача в ФДМ України.
  • Сертифікат суб’єкта оціночної діяльності.
  • Кваліфікаційне свідоцтво.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Подібна послуга надається також в сервісах з продажу нерухомості, але вони не можуть гарантувати отриманий результат, так як оцінка в даному випадку проводиться неофіційно. Досвідчений фахівець зможе відразу позначити орієнтири, на які слід розраховувати, після чого викладе все на законному рівні, керуючись всіма постановами і правилами.

У перелік послуг оцінювачів може входити навіть оцінка антикваріату, але багато фірм намагаються не займатися подібним видом діяльності. По завершенню процесу результат можна завірити у нотаріуса для того, щоб в подальшому при продажу або передачі майна не виникло ніяких питань.

 

Відгуки
Отримати безкоштовну консультацію

Отримати безкоштовну консультацію