X Натисніть на номер, щоб зателефонувати

Реєстрація права власності землі і нерухомості

У 2018 році в Україні стало можна реєструвати права власності нерухомості та землі в місцевих центрах надання адміністративних послуг. У той же час, без допомоги кваліфікованих фахівців в юриспруденції зібрати необхідні документи і позбутися бюрократичної тяганини буде дуже складно.

Розглянемо покроковий порядок процесу реєстрації права власності на нерухомість:

Виберіть нотаріуса або юриста, який буде займатися реєстрацією прав і підбором всіх необхідних для цього документів. Ви можете самостійно знайти їх перелік в інтернеті, але через постійні зміни в законодавстві просто помилитися. Через невелику неточність державні структури будуть постійно спрямовувати вас від одного відомства до іншого.

Далі підготуйте пакет документів, в який будуть входити:

  • Витяг з ДЗК.
  • Оригінали і копії паспорту та ідентифікаційного номеру заявника.
  •  Відомості про оплату арбітражного збору (в даний час його сума становить 170 грн).

     

  • Документи, що підтверджують підстави права на володіння ділянкою.
  • Довіреність, якщо ви не є прямим власником.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Термін розгляду подібних документів повинен займати не більше 5 робочих днів. Після цього ви зможете отримати роздруківку плану за отриманими реєстратором даними, але в ньому не буде підписів і печаток. Рішення з приводу вашої заяви з’явиться на сайті Мін’юсту і отримає законну силу відразу після публікації. Порядок проведення реєстрації є досить трудомістким процесом, через що його краще довірити фахівцям. Це дозволить вам позбавитися від бюрократії і потреби проводити багато часу в чергах і при заповненні бланків і документів.

Отримати безкоштовну консультацію