X Натисніть на номер, щоб зателефонувати
Наші послуги
получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Для оформлення угоди про перехід права власності на земельну ділянку для нотаріуса необхідно:

довідка про правовий статус земельної ділянки;

довідка про правовий статус земельної ділянки із зазначенням кадастрового номера (якщо земельна ділянка не приватизована);

Виписка з поземельної книги – документ, який видається ДП «Центр державного земельного кадастру» для здійснення різних операцій із земельною ділянкою (наприклад для продажу, дарування, застави або вступу в спадщину). Цей документ необхідний для здійснення будь-якої операції з цією земельною ділянкою.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Необхідні документи:

Державний акт на землю (якщо є);

Копія паспорта та коду власника;

Нотаріальна довіреність від власника (при необхідності).

За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).

Замовити розрахунок вартості послуг

Одне з основних напрямків діяльності нашого підприємства – надання послуг в сфері «оренда землі в м Харків» і рішення всіх юридичних тонкощів, пов’язаних з орендою (наприклад, складання таких документів як договір оренди на землю та багато іншого).

Якщо вас цікавить тема «оренда землі г Харків», якщо вам необхідно укласти договір оренди на землю, звертайтеся до фахівців нашого підприємства. Їх кваліфікація дозволяє вирішити питання будь-якої складності, що стосуються області «оренда землі г Харків», а також в найкоротші терміни підготувати договір оренди на землю.

У загальних рисах розкриємо деякі аспекти теми «оренда землі м. Харків».

Для початку сформулюємо, що мається на увазі під поняттям оренди землі. Оренда землі – це строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для ведення підприємницької та інших видів діяльності. В основі такого володіння лежить договір оренди на землю.

З необхідністю укласти договір оренди на землю або на інше майно підприємства стикаються фактично з моменту їх державної реєстрації. Як правило, у переважної більшості зареєстрованих організацій відразу ж з’являється потреба в оренді приміщення, а значить і в оренді землі – адже нерухомість розташовується на землі. До слова, згідно зі статтею 181 ЦКУ земля теж вважається нерухомістю. Тому й потрібен договір оренди на землю.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Говорячи про тему «оренда землі м Харків», не можна не торкнутися питання про об’єкт оренди. У Земельному кодексі нашої країни ясно конкретизовані об’єкти земельних правовідносин. Згаданий документ чітко вказує, що до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об’єктами. Землі країни поділяються на певні категорії за основним цільовим призначенням. Стаття 19 Земельного кодексу України передбачає наступні категорії:

  • землі сільськогосподарського призначення;
  • землі житлової та громадської забудови;
  •  землі оздоровчого призначення;
  • землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення;
  •  землі лісового фонду;
  • землі водного фонду;
  •  землі рекреаційного призначення;
  •  землі історико-культурного призначення;
  •  землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Тим, хто цікавиться сферою «оренда землі г Харків», необхідно враховувати істотні умови договору оренди землі. До таких умов відносяться:

  • місце розташування та розмір земельної ділянки;
  • термін дії договору оренди;
  • визначення розміру орендної плати, індексації, форми платежу, строків і порядку внесення орендної плати та порядку перегляду відповідальності за несплату орендної плати;
  • умови використання та цільове призначення земельної ділянки;
  • існуючі обмеження щодо використання земельної ділянки;
  • умови збереження стану об’єкта оренди;
  • умови і строки передачі земельної ділянки орендарю;
  • умови повернення земельної ділянки орендодавцеві;
  • визначення сторони, яка зазнає ризик в разі пошкодження або знищення об’єкта оренди чи його частини;
  • умови передачі в заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.

Договір оренди на землю включає кілька необхідних документів. Це є:

  • план або схема земельної ділянки, яка передається в оренду;
  • кадастровий план земельної ділянки з відображенням обмежень (обтяжень) у її використанні та встановлених земельних сервітутів;
  • акт визначення меж земельної ділянки на місцевості (в натурі);
  • акт прийому-передачі об’єкта оренди;
  • проект відведення земельної ділянки в разі його розробки за законом.

Займаючись питанням «оренда землі м. Харків», на етапі оформлення оренди, наше підприємство розробляє проект відведення землі.

За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).

  • Консультації з питань земельного права;
  • Консультації з питань Зміни цільового призначення земельної ділянки, паювання земель; Консультації з  операційз об’єктыв нерухомості;
  • Підготовка правових вісновків Із земельних питань, питань, пов’язаних з об’єктами нерухомості;
  • Підготовка договорів (купівлі-продажу, оренди, міні, Дарування, іпотекі земельних ділянок та ін.), підготовка документів для укладання договорів;
  • Сприяння в проведенні експертної оцінки;
  • Правовий супровід при укладенні та виконанні договорів;
  • Сприяння в підготовці землевпорядної документації;
  • Оформлення прав на земельну ділянку, в тому числі і при придбання об’єкта нерухомості, що знаходиться на ньому, підготовка документів для оформлення права власності;
  • Оформлення права власності на об’єкти нерухомості;
  • Участь в переговорах з питань земельних правовідносин і питаннях пов’язаних з об’єктами нерухомості;
  • Представництво в органах державної та комунальної влади (органи земельних ресурсів, містобудування і архітектури та ін.);
  • Досудове врегулювання спорів в області земельних правовідносин;
  • Представництво інтересів в судах по всіх категоріях земельних спорів та суперечках пов’язаних з об’єктами нерухомості;
  • Визнання права власності на об’єкти будівництва (недобуд), узаконення.За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Узаконення самобудови: складний процес простими словами

Не шукайте виходи – вирішуйте проблему

Узаконення самовільного будівництва у м Харкові є однією з найважливіших послуг, допомогу в якій надає наша фірма. Самобудова є будь-яка будівля (гараж, сарай, прибудова, будинок, магазин, адміністративна будівля, церква, додатковий поверх будинку та ін.), право власності на яке не підтверджено документально, а також відсутні необхідні дозвільні документи на будівництво (до них відносяться проектна документація, дозвіл на початок робіт, акт / сертифікат про введення в експлуатацію). Також до самобудови можна віднести не тільки будову, а й процес, пов’язаний з будівництвом без дозвільних документів.

Узаконення самобудови в м. Харьков означає ряд заходів, а саме:

  • введення самобуду в експлуатацію;
  •  отримання правовстановлюючого документу;
  •  його реєстрація.

Якщо Ви вирішили зайнятися узаконенням самовільного будівництва в місті Харкові, то необхідно, щоб власник будинку подав зареєстровану декларацію або сертифікат в реєстраційну службу і отримав свідоцтво про право власності та виписку з реєстру прав власності. Узаконення самобуду в м. Харьков відноситься до досить складних юридичних питань, у вирішенні яких не обійтися без допомоги професіоналів.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Самовільно побудовою законодавство України називає:

  • будівництво на земельній ділянці, що не належить забудовникам або місце для будівель на якому не відведено (використання земельної ділянки за фактом при відсутності рішення органу місцевої або виконавчої влади про передачу у власність земельної ділянки, або надання його в оренду, або при відсутності оформленої угоди щодо цієї земельної ділянки);
  • будівництво нерухомості на земельній ділянці, що належить забудовнику або знаходиться в його користуванні, але без відповідного дозволу, без затвердженого проекту або з порушеннями будівельних правил і норм;
  • капітальний ремонт, технічне переоснащення, реставрація, реконструкція без оформленого дозволу, з порушенням будівельних, архітектурних, екологічних, санітарних, а також інших норм і правил

Чому так важливо узаконення самовільного будівництва в м. Харьків?

Проблем, які в подальшому може принести самобуд чимало. До основних з них, як правило, відносять такі:

  • накладення штрафу або інші санкції з боку місцевої влади або ДАБК;
  • самобудова не можна подарувати, продати, взяти кредит під його заставу, залишити в спадок;
  • самобудова не захищений від вимоги його знести або перебудувати;
  •  самобудову можуть відібрати, в той час як справжній власник не зможе довести свої права на будівництво;
  • проведення електрики, водопроводу і каналізації в самобудову ускладнене без наявності права власності.

Самостійне узаконення самовільної забудови в м Харків може мати деякі підводні камені.

Так, не існує інструкцій того, як коректно і правильно заповнити декларацію (про готовність об’єкта до експлуатації), а також звіт про технічне обстеження самобудови. І що є головним – на підставі яких нормативних документів необхідно це проводити. У багатьох актах термінологія досить часто різниться, у зв’язку з чим місцеві ДАБК можуть дати Вам відмову в реєстрації відповідної декларації, а отже і відмовити в узаконення самовільного будівництва в м. Харьків.

Також місцеві ДАБК іноді вказують тільки тип порушення (наприклад, «неправильно заповнена декларація”), не вказуючи при цьому конкретику самого порушення. В цьому випадку оскарження такої відмови в суді робиться малоперспективним, так як суть порушення невідома, проте вона повинна бути вказана в документах для суду.

Тому необхідно розуміти, що узаконення самовільної забудови в м Харків є складним процесом, а його легалізація досить часто затримується з бюрократичних причин. Для того, щоб грамотно вирішити подібне питання потрібно в обов’язковому порядку звернутися до професійного юриста.

Чому за допомогою в узаконення самовільної забудови в м Харків Ви повинні звернутися саме до нас?

  • Наші фахівці готові надати практичну допомогу у вирішенні всіх питань, що стосуються узаконення самовільної забудови, а також введення самовільних будов в експлуатацію. Ми допоможемо Вам грамотно оформити право власності на об’єкти самовільного будівництва.
  • Ми працюємо офіційно відповідно до укладеного договору.
  • Ми не тільки готові взятися за найскладніші ситуації, але і гарантуємо їх успішне вирішення на  Вашу користь.
  • Завдяки багаторічному досвіду роботи, ми відмінно оперуємо усіма механізмами, які необхідно використовувати в конкретному випадку узаконення самовільного будівництва в м. Харьків відповідно до законодавства України.

Отримати детальну інформацію про узаконення самовільної забудови в м. Харків або задати питання ви можете, набравши наш номер телефону або відвідавши наш офіс.

У 2018 році в Україні стало можна реєструвати права власності нерухомості та землі в місцевих центрах надання адміністративних послуг. У той же час, без допомоги кваліфікованих фахівців в юриспруденції зібрати необхідні документи і позбутися бюрократичної тяганини буде дуже складно.

Розглянемо покроковий порядок процесу реєстрації права власності на нерухомість:

Виберіть нотаріуса або юриста, який буде займатися реєстрацією прав і підбором всіх необхідних для цього документів. Ви можете самостійно знайти їх перелік в інтернеті, але через постійні зміни в законодавстві просто помилитися. Через невелику неточність державні структури будуть постійно спрямовувати вас від одного відомства до іншого.

Далі підготуйте пакет документів, в який будуть входити:

  • Витяг з ДЗК.
  • Оригінали і копії паспорту та ідентифікаційного номеру заявника.
  •  Відомості про оплату арбітражного збору (в даний час його сума становить 170 грн).

     

  • Документи, що підтверджують підстави права на володіння ділянкою.
  • Довіреність, якщо ви не є прямим власником.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Термін розгляду подібних документів повинен займати не більше 5 робочих днів. Після цього ви зможете отримати роздруківку плану за отриманими реєстратором даними, але в ньому не буде підписів і печаток. Рішення з приводу вашої заяви з’явиться на сайті Мін’юсту і отримає законну силу відразу після публікації. Порядок проведення реєстрації є досить трудомістким процесом, через що його краще довірити фахівцям. Це дозволить вам позбавитися від бюрократії і потреби проводити багато часу в чергах і при заповненні бланків і документів.

Право власності на нерухомість вимагає оформлення в усіх випадках. Процедура проводиться без будь-яких чітких обмежень за винятком тих, які прописані в українському законодавстві.

У випадку з новобудовами оформлення має на увазі процедуру державної реєстрації та видачу свідоцтва юридичній або фізичній особі. Займатися їм повинні кваліфіковані фахівці в області земельного права. Як правило, оформлення проводиться за заявою підрядника і вимагає наявності певних документів:

  • Підтвердження того, що заявник має право на будівництво того чи іншого об’єкту на зазначеній ділянці.
  • Документи про здачу в експлуатацію будови або земельної ділянки.
  • Техпаспорт майбутнього або існуючого об’єкту.
  • Документ про присвоєння особистої поштової адреси.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Після отримання всієї документації державний реєстратор починає її перевірку. Для того щоб уникнути проблем, всі документи повинні бути складені кваліфікованими юристами. Якщо у реєстратора немає претензій, процес триває. Для нових об’єктів створюється новий розділ в реєстрі, куди буде з часом вноситися вся інформація про будівництво.

Тільки після отримання свідоцтва заявник стає власником майна відповідно до українського законодавства. Будівництво ж вважається завершеним. Важливо заздалегідь підготувати весь пакет необхідних документів і отримати консультації у юристів, так як на останніх етапах вирішити всі бюрократичні питання буде важко.

Відгуки
Отримати безкоштовну консультацію

Отримати безкоштовну консультацію