Для оформлення угоди про перехід права власності на земельну ділянку для нотаріуса необхідно:
довідка про правовий статус земельної ділянки;
довідка про правовий статус земельної ділянки із зазначенням кадастрового номера (якщо земельна ділянка не приватизована);
Виписка з поземельної книги – документ, який видається ДП «Центр державного земельного кадастру» для здійснення різних операцій із земельною ділянкою (наприклад для продажу, дарування, застави або вступу в спадщину). Цей документ необхідний для здійснення будь-якої операції з цією земельною ділянкою.
Необхідні документи:
Державний акт на землю (якщо є);
Копія паспорта та коду власника;
Нотаріальна довіреність від власника (при необхідності).
За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).
Одне з основних напрямків діяльності нашого підприємства – надання послуг в сфері «оренда землі в м Харків» і рішення всіх юридичних тонкощів, пов’язаних з орендою (наприклад, складання таких документів як договір оренди на землю та багато іншого).
Якщо вас цікавить тема «оренда землі г Харків», якщо вам необхідно укласти договір оренди на землю, звертайтеся до фахівців нашого підприємства. Їх кваліфікація дозволяє вирішити питання будь-якої складності, що стосуються області «оренда землі г Харків», а також в найкоротші терміни підготувати договір оренди на землю.
У загальних рисах розкриємо деякі аспекти теми «оренда землі м. Харків».
Для початку сформулюємо, що мається на увазі під поняттям оренди землі. Оренда землі – це строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для ведення підприємницької та інших видів діяльності. В основі такого володіння лежить договір оренди на землю.
З необхідністю укласти договір оренди на землю або на інше майно підприємства стикаються фактично з моменту їх державної реєстрації. Як правило, у переважної більшості зареєстрованих організацій відразу ж з’являється потреба в оренді приміщення, а значить і в оренді землі – адже нерухомість розташовується на землі. До слова, згідно зі статтею 181 ЦКУ земля теж вважається нерухомістю. Тому й потрібен договір оренди на землю.
Говорячи про тему «оренда землі м Харків», не можна не торкнутися питання про об’єкт оренди. У Земельному кодексі нашої країни ясно конкретизовані об’єкти земельних правовідносин. Згаданий документ чітко вказує, що до земель України належать усі землі в межах її території, в тому числі острови та землі, зайняті водними об’єктами. Землі країни поділяються на певні категорії за основним цільовим призначенням. Стаття 19 Земельного кодексу України передбачає наступні категорії:
Тим, хто цікавиться сферою «оренда землі г Харків», необхідно враховувати істотні умови договору оренди землі. До таких умов відносяться:
Договір оренди на землю включає кілька необхідних документів. Це є:
Займаючись питанням «оренда землі м. Харків», на етапі оформлення оренди, наше підприємство розробляє проект відведення землі.
За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).
Узаконення самобудови: складний процес простими словами
Не шукайте виходи – вирішуйте проблему
Узаконення самовільного будівництва у м Харкові є однією з найважливіших послуг, допомогу в якій надає наша фірма. Самобудова є будь-яка будівля (гараж, сарай, прибудова, будинок, магазин, адміністративна будівля, церква, додатковий поверх будинку та ін.), право власності на яке не підтверджено документально, а також відсутні необхідні дозвільні документи на будівництво (до них відносяться проектна документація, дозвіл на початок робіт, акт / сертифікат про введення в експлуатацію). Також до самобудови можна віднести не тільки будову, а й процес, пов’язаний з будівництвом без дозвільних документів.
Узаконення самобудови в м. Харьков означає ряд заходів, а саме:
Якщо Ви вирішили зайнятися узаконенням самовільного будівництва в місті Харкові, то необхідно, щоб власник будинку подав зареєстровану декларацію або сертифікат в реєстраційну службу і отримав свідоцтво про право власності та виписку з реєстру прав власності. Узаконення самобуду в м. Харьков відноситься до досить складних юридичних питань, у вирішенні яких не обійтися без допомоги професіоналів.
Самовільно побудовою законодавство України називає:
Проблем, які в подальшому може принести самобуд чимало. До основних з них, як правило, відносять такі:
Так, не існує інструкцій того, як коректно і правильно заповнити декларацію (про готовність об’єкта до експлуатації), а також звіт про технічне обстеження самобудови. І що є головним – на підставі яких нормативних документів необхідно це проводити. У багатьох актах термінологія досить часто різниться, у зв’язку з чим місцеві ДАБК можуть дати Вам відмову в реєстрації відповідної декларації, а отже і відмовити в узаконення самовільного будівництва в м. Харьків.
Також місцеві ДАБК іноді вказують тільки тип порушення (наприклад, «неправильно заповнена декларація”), не вказуючи при цьому конкретику самого порушення. В цьому випадку оскарження такої відмови в суді робиться малоперспективним, так як суть порушення невідома, проте вона повинна бути вказана в документах для суду.
Тому необхідно розуміти, що узаконення самовільної забудови в м Харків є складним процесом, а його легалізація досить часто затримується з бюрократичних причин. Для того, щоб грамотно вирішити подібне питання потрібно в обов’язковому порядку звернутися до професійного юриста.
Чому за допомогою в узаконення самовільної забудови в м Харків Ви повинні звернутися саме до нас?
Отримати детальну інформацію про узаконення самовільної забудови в м. Харків або задати питання ви можете, набравши наш номер телефону або відвідавши наш офіс.
У 2018 році в Україні стало можна реєструвати права власності нерухомості та землі в місцевих центрах надання адміністративних послуг. У той же час, без допомоги кваліфікованих фахівців в юриспруденції зібрати необхідні документи і позбутися бюрократичної тяганини буде дуже складно.
Розглянемо покроковий порядок процесу реєстрації права власності на нерухомість:
Виберіть нотаріуса або юриста, який буде займатися реєстрацією прав і підбором всіх необхідних для цього документів. Ви можете самостійно знайти їх перелік в інтернеті, але через постійні зміни в законодавстві просто помилитися. Через невелику неточність державні структури будуть постійно спрямовувати вас від одного відомства до іншого.
Далі підготуйте пакет документів, в який будуть входити:
Термін розгляду подібних документів повинен займати не більше 5 робочих днів. Після цього ви зможете отримати роздруківку плану за отриманими реєстратором даними, але в ньому не буде підписів і печаток. Рішення з приводу вашої заяви з’явиться на сайті Мін’юсту і отримає законну силу відразу після публікації. Порядок проведення реєстрації є досить трудомістким процесом, через що його краще довірити фахівцям. Це дозволить вам позбавитися від бюрократії і потреби проводити багато часу в чергах і при заповненні бланків і документів.
Право власності на нерухомість вимагає оформлення в усіх випадках. Процедура проводиться без будь-яких чітких обмежень за винятком тих, які прописані в українському законодавстві.
У випадку з новобудовами оформлення має на увазі процедуру державної реєстрації та видачу свідоцтва юридичній або фізичній особі. Займатися їм повинні кваліфіковані фахівці в області земельного права. Як правило, оформлення проводиться за заявою підрядника і вимагає наявності певних документів:
Після отримання всієї документації державний реєстратор починає її перевірку. Для того щоб уникнути проблем, всі документи повинні бути складені кваліфікованими юристами. Якщо у реєстратора немає претензій, процес триває. Для нових об’єктів створюється новий розділ в реєстрі, куди буде з часом вноситися вся інформація про будівництво.
Тільки після отримання свідоцтва заявник стає власником майна відповідно до українського законодавства. Будівництво ж вважається завершеним. Важливо заздалегідь підготувати весь пакет необхідних документів і отримати консультації у юристів, так як на останніх етапах вирішити всі бюрократичні питання буде важко.