X Натисніть на номер, щоб зателефонувати
Наші послуги
получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Кадастровий номер (м.Харків і обл.) – це унікальний номер, який присвоюється одній певній земельній ділянці. Кадастровий номер обов’язково вноситься до електронної бази і зберігається протягом усього часу існування ділянки (як фізичного, так і юридичного). Причому зміна власника ділянки або зміна її цільового призначення не є підставою для присвоєння нового або зміни старого кадастрового номеру. Кадастровий номер змінюється тільки за умови поділу ділянки або ії об’єднання.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Процедура оформлення кадастрового номеру:

  • при укладанні цивільно-правових договорів на земельну ділянку та / або на нерухоме майно, яке на ньому розташовано (будинок, будівля, будівля);
  • при поділі земельної ділянки;
  • при зміні її цільового призначення;
  • при об’єднанні з іншими земельними ділянками;
  • при внесенні даних в різні реєстри;
  • при отриманні виписок з документів.

Як відбувається процедура оформлення кадастрового номеру

  • 1

    Ви дзвоните
    або пишите нам

  • 2

    Обговорюєте
    деталі роботи

  • 3

    Приїзджаєте
    до нас в офіс

  • 4

    Ми вивчаємо
    Ваші документи

  • 5

    Сплачиваєте частину суми

  • 6

    Виконуємо
    роботи

  • 7

    Сплачуєте повну суму

  • 8

    Насолоджуєтесь
    результатом

кадастровый номер фото

Кадастровий номер є істотною умовою договорів пов’язаних з переходом права власності на нерухоме майно (ст. 377 Цивільного кодексу України). Оформлення кадастрового номеру передбачає підготовку технічної документації із землеустрою або проекту відведення (в залежності від наявних документів на землю та об’єкти нерухомості) сертифікованими інженерами-землевпорядниками, які несуть відповідальність за дотриманням законодавства при виконанні землевпорядних робіт.

Кадастровий номер присвоюється Державним кадастровий реєстратором засобами Національної кадастрової системи (НКС), на підтвердження державної реєстрації. З моменту реєстрації (присвоєння кадастрового номера) ділянка вважається сформованою, винятком є ​​ділянки, на які видані державні акти до 2004 року, але і з ними неможливо вчиняти нотаріальні дії, вступати в спадок, здавати в оренду, заставу та ін. до моменту присвоєння їм кадастрового номера.

Ціна на оформлення кадастрового номеру

ПослугацінаТермін виконання
Кадастровий номервід 3000 грн.від 10 днів

Замовити розрахунок вартості послуги

Перкадастровый номер харьковевірити оформлення кадастрового номеру  вашої ділянки можна на Публічній кадастровій карті України. У випадках, якщо Ваша ділянка не знайдена, має не правильне розташування або конфігурацію, документи для цієї ділянки необхідно переробити для внесення актуальних даних про вашу земельну ділянку. Потрібно це для того щоб Ваша ділянка не була перенесена в архівний шар (кадастровий номер анульований), для проведення будь-яких нотаріальних дій з ділянкою, а так само для дотримання меж, які зареєстровані для уникнення спірних моментів.

Встановити межі земельної ділянки, якій не присвоєно кадастровий номер, так само не можливо, так як відсутні геодезичні дані для перенесення цих меж.

Отже, кадастров, кадастровий номер це дуже важливий атрибут земельної ділянки, який містить в собі всю інформацію про ділянці, включаючи його кордону, власників, правовий статус, обмеження у використанні і багато іншого.


Этапи присвоєння кадастрового номеру 

  • вивчення наявних документів на земельну ділянку та нерухоме майно;
  • геодезична зйомка об’єкта (топографо-геодезичну зйомку, супутникову зйомку GPS), тобто визначення меж ділянки в державній системі координат;
  • погодження меж земельної ділянки з суміжними землекористувачами;
  • підготовка необхідної документації із землеустрою в паперовому та електронному вигляді;
  • узгодження землевпорядної документації в установленому законом порядку;
  • Державна реєстрація земельної ділянки (внесення його в електронну базу Державного земельного кадастру).

Для присвоєння кадастрового номера на державні акти старого зразку (тобто видавалися до 2004 року) необхідний ряд документів:

  • копія паспорта (для юридичних осіб – нотаріально завірені копії статутних документів);
  • копія ідентифікаційного податкового номеру;
  • технічний паспорт на будинок (в разі, якщо на земельній ділянці є об’єкти нерухомості);
  • нотаріально завірена копія державного акту старого зразку;
  • нотаріально завірені копії документів про перехід права власності (у випадку, якщо воно відбувалося);
  • нотаріально завірені копії документів, що підтверджують право власності власника на нерухомість (якщо такі є).

У разі присвоєння кадастрового номеру на земельну ділянку, на який раніше не оформлялося право власності (для продажу нерухомості), потрібні такі документи:

  • копія паспорта (для юридичних осіб – нотаріально завірені копії статутних документів);
  • копія ідентифікаційного податкового номеру;
  • рішення сесії сільради (або міськради) про розробку технічної документації;
  • нотаріально завірені копії документів на нерухоме майно, яке знаходиться на земельній ділянці;

(* якщо на ділянці для обслуговування житлового будинку знаходиться житловий будинок, право власності на який зареєстровано в установленому законом порядку, то технічна документація розробляється без дозволу органів місцевого самоврядування).

  • технічний паспорт на будинок (якщо на ділянці є об’єкти нерухомості);
  • З моменту присвоєння кадастрового номеру земельна ділянка вважається сформованою.Ми працюємо в м.Харків та Харківської області.За детальною інформацією звертайтеся за телефонами, вказаними в контактах.

Приватизація землі (оформлення землі) в Харкові– це зміна її правового статусу. Суть зміни полягає в тому, що з державної (публічної) власності, суб’єктами якої виступають держава та органи місцевого самоврядування, земля перередаэться у приватну власність, суб’єктами якої є фізичні та юридичні особи.

Приватизація земельної / дачної ділянки в Харкові та обл. являє собою поетапний, врегульований нормативними актами процес, сукупність послідовних взаємодоповнюючих дій, які здійснюють зацікавлені суб’єкти та відповідні органи державної влади.

Право власності оформлення землі регулюється статтею 81 Земельного кодексу України. Громадяни України отримують право власності на земельні (дачні) ділянки на підставі наступних дій:

  • безкоштовної передачі земель з комунальної та державної власності;
  • придбання земель згідно договору купівлі / продажу, договору дарування, міни (або за іншими цивільно-правовими угодами);
  • приватизації земельних ділянок, які раніше були надані громадянам у користування;
  • прийняття спадщини; виділення на місцевості (в натурі) належної громадянам земельної частки (паю).

Ціна на приватизацію землі в Харкові

ПослугаЦінаТермін виконання
Приватизація землівід 5500 грн.від 10 днів

Оформлення землі в Харкові

  • 1

    Ви дзвоните
    або пишите нам

  • 2

    Обговорюєте
    деталі роботи

  • 3

    Приїзджаєте
    до нас в офіс

  • 4

    Ми вивчаємо
    Ваші документи

  • 5

    Сплачиваєте частину суми

  • 6

    Виконуємо
    роботи

  • 7

    Сплачуєте повну суму

  • 8

    Насолоджуєтесь
    результатом

Замовити розрахунок вартості послуги

Норми безоплатної передачі земельних, дачних ділянок громадянам викладені в статті 121 Земельного кодексу України. Стаття встановлює такі норми:

  • для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських споруд (на присадибній ділянці) у селах – не більше 0,25 га, в селищах – не більше 0,15 га, в містах – не більше 0,10 га;
  • для ведення особистого підсобного господарства – не більше 2 га;
  • для індивідуального дачного будівництва – не більше 0,10 га;
  • для будівництва індивідуальних гаражів – не більше 0,01 га.

Безоплатна передача земельних або дачних ділянок у власність громадян (в межах норм, визначених в Земельному кодексі), проводиться тільки один раз по кожному виду використання.

Документи для приватизації земли дачної ділянки

Для приватизації землі (м Харків і обл.) необхідно підготувати певний пакет документів:

  • копію паспорта (для юридичних осіб – нотаріально завірені копії статутних документів);
  • копію ідентифікаційного податкового номеру;
  • технічний паспорт на будинок (в разі, якщо на ділянці розташовані об’єкти нерухомості);
  • рішення сесії сільради (або міськради), або проекту відведення землі (якщо ділянка не забудована);

*Якщо на ділянці для обслуговування житлового будинку знаходиться житловий будинок, право власності на який зареєстровано у встановленому законом порядку, то технічна документація розробляється без рішення місцевої ради.

  • нотаріально завірені копії документів, які підтверджують право власності на нерухомість (якщо такі є).

Для переоформлення державного акту потрібні наступні документи:

  • копія паспорту (для юридичних осіб – нотаріально завірені копії статутних документів);
  • копія ідентифікаційного податкового номеру;
  • нотаріально завірений договір купівлі / продажу, міни, дарування і т.д .;
  • нотаріально завірена копія старого державного акта на землю;
  • копія технічного паспорту на будинок (у разі, якщо на ділянці є об’єкти нерухомості).

Щоб офіційно оформити право власності на земельну ділянки / дачну ділянку і отримати державний акт, потрібно зробити технічну документацію із землеустрою або проект відведення (якщо ділянка не забудована і раніше не встановлювалися ії межі). При підготовці технічної документації виконуються:

  • геодезична зйомка (супутникова зйомка GPS, топографо-геодезична зйомка);
  • камеральні роботи (складання обмінного файлу, оформлення всіх необхідних документів).

Ми працюємо в м.Харків та Харківської області.

Детальну інформацію можна дізнатися за телефонами, вказаними в контактах.

Сертифіковані і ліцензовані фахівці готові створити для своїх замовників проект відведення землі.

Відведення земельної ділянки – чітко відрегульований державними нормативними актами процес. Однак коли виконується проект відведення землі, можуть несподівано виникнути проблемні ситуації, для вирішення яких потрібна відповідна кваліфікація (наприклад, якщо виявляється, що відведена територія має археологічну цінність).  Але навіть коли відведення земельної ділянки не пов’язано зі специфічними нюансами, краще довірити проект відведення землі професіоналам. Фахівці зроблять все можливе, щоб оформити проект відведення землі максимально швидко, без затримок, з урахуванням тонкощів і нововведень в земельне законодавство, яке регулює відведення земельної ділянки. Виходячи з викладених міркувань, ми радимо вам доручити свій проект відведення землі професіоналам нашого підприємства.

З якою метою зазвичай готують відведення земельної ділянки та розробляють проект відведення землі? Дана процедура має на меті створити документацію із землеустрою, яка включає нормативно-правові, економічні та технічні документи, необхідні при вирішенні питань надання, передачі, викупу, відчуження земельних ділянок і зміни їх цільового призначення.

Підставою для старту процесу розробки проекту землеустрою є заява замовника і дозвіл на підготовку проекту відповідного органу (адміністрації, місцевої ради, Держкадастру). Щоб проект відведення землі отримав хід, потрібно зібрати пакет документів.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Документи, необхідні для відводу землі:

  • оригінал рішення міської (селищної, сільської, міської) ради), наказ Держкадастру), або розпорядження районної державної адміністрації про надання дозволу на розробку проекту відведення;
  • копія першої та другої сторінок паспорта, а також сторінки з реєстрацією;
  • копія довідки про присвоєння індивідуального ідентифікаційного номеру;
  • технічний паспорт на будинок;
  • нотаріально завірені копії правовстановлюючих документів на будинок.

Документи, необхідні для юридичних осіб:

  • оригінал рішення міської (селищної, сільської) ради або розпорядження районної державної адміністрації про надання дозволу на розробку проекту відведення;
  • нотаріально завірена копія договору купівлі-продажу об’єкта нерухомого майна;
  • нотаріально завірена копія свідоцтва про реєстрацію об’єкта нерухомого майна;
  • технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна (для м. Харьків – не більше двох років);
  • статутні документи.

Відведення земельної ділянки проходить в кілька етапів.

Етапи розробки проекту землеустрою:

  • аналіз нашими фахівцями зібраного пакету документів і складання договору про виконання топографо-геодезичних і землевпорядних робіт;
  • проведення геодезичної зйомки земельної ділянки (виконавчої);
  • складання акту погодження меж земельної ділянки, в якому всі сусіди підтверджують відсутність до них претензій щодо меж поділу;
  • узгодження виконавчої зйомки з державними органами, чиї комунікації знаходяться на яких оформляється земельна ділянка;
  • виготовлення акту погодження меж земельної ділянки та його узгодження із суміжниками;
  • виготовлення проекту землеустрою землевпорядною організацією та обмінного файлу (в форматах ін-4 і XML);
  • присвоєння кадастрового номеру та внесення земельної ділянки в базу Державного земельного кадастру;
  • подача проекту землеустрою в єдиний дозвільний центр на узгодження з Управлінням Держкомзему, після надаються в районне управління містобудування та архітектури, яке виносить позитивний висновок про відповідність містобудівним нормам, СЕС, Державним управлінням охорони навколишнього середовища, управліннями культури;
  • подача пакету документів на рішення сесії органу місцевого самоврядування, Госгеокадастр (якщо ділянка за межами населеного пунк) про затвердження проекту землеустрою (землевідведення).

Відведення земельної ділянки входить у фінальну стадію, коли після прийняття рішення відповідними міськими, селищними, сільськими радами, Держгеокадастр про затвердження проектної документації всі матеріали по проекту відведення передаються на постійне зберігання до районного управління Держземагентства.

Для приватизації садової (дачної) ділянки необхідні наступні документи:

  • оригінал рішення міської (селищної, сільської) ради (якщо ділянка знаходиться в межах населеного пункту) або Наказ Головного управління Держгеокадастра про надання дозволу на розробку проекту відведення землі;
  • нотаріальна згода від голови садового товариства на відведення землі. правовстановлюючі документи садового (дачного) товариства (копії, завірені нотаріусом і головою товариства); оригінал довідки про те що землекористувач є членом даного товариства;
  • копія генерального плану товариства;
  • копія першої та другої сторінок паспорта, а також сторінки з реєстрацією;
  •  копія довідки про присвоєння індивідуального ідентифікаційного номеру.

Наші фахівці готові надати вам будь-яку інформацію з теми «відведення земельної ділянки» за вказаними на сайті контактам.

За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).

 

Сертифіковані і ліцензовані фахівці пропонують оформлення документів на земельну ділянку.

Оформлення документів на землю у відповідності з усіма державними нормативними актами може бути необхідно в самих різних життєвих ситуаціях: при передачі ділянки у власність, здачі ії в оренду та ін. Ми готові підготувати всі необхідні документи на землю в належному порядку.

Технічна документація із землеустрою, яка встановлює межі земельної ділянки на місцевості (в натурі), і оформлення документів на земельну ділянку, що підтверджують право власності на земельну ділянку, розробляється нашим підприємством, коли межі ділянки встановлені згідно з раніше підготовленим документам на землю. Це можуть бути такі документи на землю: Державний акт на земельну ділянку, зареєстрований договір оренди землі, так само технічна документація із землеустрою розробляється у разі об’єднання або поділу земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка сформована і присвоєний кадастровий номер).

Документи на землю готуються в кілька етапів.

Етапи виготовлення технічної документації із землеустрою:

  • геодезична зйомка земельної ділянки (виконавча, топогорафо-геодезичні вишукування);
  • виготовлення акту погодження меж земельної ділянки та його узгодження із суміжниками;
  • формування технічної документації та виготовлення обмінного файлу (в форматах ін-4 і XML); привласнення ділянці кадастрового номеру та внесення земельної ділянки в базу Державного земельного кадастру;
  • підготовка пакету документів, необхідних для прийняття рішення місцевого органу самоврядування про приватизацію (тобто передачу земельної ділянки у власність) або здачі в оренду.

Оформлення документів на земельну ділянку передбачає наявність пакету певних документів.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Для приватизації присадибної ділянки необхідні наступні документи:

  • нотаріально завірені копії правовстановлюючих документів на будівлі та споруди, які розташовані на земельній ділянці;
  • копія технічного паспорта на будівлі та споруди, які розташовані на земельній ділянці;
  • копія першої, другої сторінок паспорта, а також сторінки з реєстрацією;
  • копія довідки про присвоєння індивідуального ідентифікаційного номеру.

*Якщо на ділянці для обслуговування житлового будинку, знаходиться житловий будинок, право власності на який зареєстровано в установленому законом порядку, то технічна документація розробляється без рішення місцевого органу самоврядування.

Що собою являє оформлення документів на земельну ділянку в нашому підприємстві?

Насамперед ми ретельно аналізуємо надані документи на землю, після чого укладаємо договір з клієнтом на виконання комплексу топографо-геодезичних і землевпорядних робіт. Потім в узгоджений час ми посилаємо на ділянку групу високопрофесійних геодезистів для здійснення геодезичної зйомки земельного поділу. На підставі виробленої геодезичної зйомки ми готуємо акт погодження меж земельної ділянки, в якому всі сусіди підтверджують відсутність у них претензій щодо меж ділянки.

Далі ми виготовляємо технічні документи на землю і погоджуємо їх в установленому законом порядку. Оформлення документів на земельну ділянку на етапі узгодження має на увазі їх надання до територіального управління Держкомзему та отримання на їх підставі:

  • виписки з Держкадастру (довідки про присвоєння кадастрового номеру);
  • твердження місцевим органом самоврядування про можливість приватизації земельної ділянки.

Після отримання виписки з Госеокадастра (довідки про присвоєння кадастрового номера); ваші документи будуть зареєстровані в Центрі державного земельного кадастру.

Оформлення документів на земельну ділянку – досить складна процедура. Наші досвідчені фахівці готові позбавити вас від турбот, пов’язаних з цією процедурою.

За детальною інформацією звертайтеся за телефонами (вказаними в контактах).

 

Розділом земельної ділянки або його об’єднанням називається процедура формування нової земельної ділянки за допомогою поєднання або розформування того чи іншого територіального об’єкта. Для виконання робіт з розділення або з’єднання, на момент їх початку у вас на руках вже повинна бути вся відповідна документація.

Технічна документація з розділення і з’єднання ділянок землі передбачена ст. 56 ЗУ «Про Державний земельний кадастр». У ній чітко прописані вимоги, які повинен виконати землевласник:

  1. Право власності на ділянки, які згадуються в договорі, має бути зареєстроване в Держреєстрі прав на нерухоме майно.
  2. Всі земельні ділянки попередньо повинні бути зареєстровані до Державного земельного кадастру.
  3. Ділянки, які об’єднуються повинні мати спільні кордони і чітке цільове призначення.
  4. При поділі кожна частина повинна мати можливість стати індивідуальною ділянкою.
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Багато хто задається питанням про те, яка саме документація потрібна для розділу або суміщення земельної ділянки. В її склад входить наступне:

  • Пояснювальна записка до документів.
  • Техзавдання зі складання документів, що затверджується замовниками.
  • Кадастровий план ділянки або ділянок.
  •  Матеріали всіх проведених на місці польових геодезичних робіт.
  •  Всі записи з приводу прийому і передачі межових знаків при розділі ділянки за її кордонів.
  • Дані про обмеження щодо земельної ділянки.
  • Згода на розділ, завірене нотаріусом, в разі знаходження об’єкта в заставі.
  • Згода від власника території.
  • Якщо мова йде про державну землі – органу, що відповідає за розподіл ділянок на місці.

 

 

Обмінний файл xml -це документ складної конфігурації, що містить не тільки відомості про ділянку, але і про розробника того, хто його розробив. Також він припускає наявність даних про власника або користувача тій чи іншій території. У файл xml включається інформація про заснування передачі або придбання власності. У деяких випадках в нього вписуються дані про сусідів та інші нюанси.

Файли xml застосовуються для отримання виписки їх кадастру. На підставі отриманого матеріалу приймається рішення з приводу операцій з земельними ділянками. Запросити такий документ може нотаріус для зручності роботи в тому чи іншому процесі оформлення та заповнення паперів.

Файли xml застосовуються і є обов’язковими в наступних випадках:

  • Оформлення документів для отримання виписки з кадастру.
  • Переоформлення права власності на той чи інший об’єкт.
  • Збір документів для договору з оренди земельної ділянки або іншого типу нерухомості
Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Розглянемо також документи, необхідні для створення файлу xml:

  1. Копія ідентифікаційного номера або свідоцтва про реєстрацію. У випадку з юрособами підходить завірена копія статуту або довідки з державного реєстру організацій.
  2. Копії документації на право власності.
  3. Копія договору оренди або акту про власність тих чи інших земельною ділянкою.

Фахівці нашої компанії зможуть зібрати матеріали воєдино і скласти документ xml в найкоротші терміни. Також, при необхідності, ми забезпечимо вас контактами уповноважених осіб, до яких слід звертатися для отримання тієї чи іншої довідки або виписки.

 

 

 

Проект еколого-економічного обґрунтування сівозмін створюється для того, щоб організувати виробництво сільськогосподарського типу або впорядкувати всі угіддя в межах одного або декількох землеволодінь. У документі можуть бути прописані норми забезпечення охорони і використання земель, створення найбільш сприятливого середовища, поліпшення ландшафту і розробки схеми продуктивної роботи в сільськогосподарській сфері.

Процес розробки таких проектів описаний в постанові КМУ № 1134 від 02.11.2011. На складання документів йде до 3 місяців. Ознайомитися з переліком норм по їх складанню можно на сайті Держгеокадастра України. Проект землеустрою в будь-якій редакції щодо впорядкування угідь, не потребує узгодження.

Получить консультацию
Закажите бесплатную консультацию, и мы ответим на все Ваши вопросы!

Використання ділянок сільськогосподарського типу для товарного виробництва без затверджених проектів землі тягне за собою адміністративну відповідальність. Як правило, це штраф в розмірі до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян України. Варто пам’ятати, що адміністративна відповідальність передбачена далеко не у всіх випадках, а тоді, коли наявність проекту потрібно в самому законі з того чи іншого типу діяльності. Якщо ви збираєтеся почати займатися бізнесом, пов’язаним з сільськогосподарським виробництвом або використанням угідь в комерційних цілях, варто проконсультуватися у досвідчених юристів на предмет необхідності складання проекту еколого-економічного обґрунтування сівозмін.

 

Відгуки
Отримати безкоштовну консультацію

Отримати безкоштовну консультацію